De fleste nystartede virksomhedsejere vil gerne fokusere på at oparbejde en kundebase så hurtigt som muligt, så de opnår en omsætning der kan skabe grundlaget for virksomheden, hvilket selvfølgelig også er det vigtigste.
Men det er lige så afgørende at komme godt fra start med økonomien, for uden økonomisk overblik er det svært at se, om du reelt tjener penge i din virksomhed eller om der er flere omkostninger end din omsætning kan dække. Desuden er der en række administrative opgaver der kræver tid og ressourcer, det kan være ansøgning om CVR-nr. og erhvervskonto, forsikringsforhold el.lign.
Jeg kan hjælpe dig med at komme godt i gang med de forskellige opgaver, først og fremmest med den daglige bogføring, som er udgangspunktet for økonomistyringen af din virksomhed.
Dette kan suppleres med drifts- og likviditetsbudgetter, så du kan følge udviklingen i virksomhedens økonomi. Det er ofte omkring tidspunktet for afregning af moms, at det er nødvendigt at være særlig opmærksom. Det kan et budget over virksomhedens likviditet være med til at vise.
Jeg sørger for, at momsen bliver bogført korrekt, afstemt og indberettet rettidigt. Det samme gælder for lønsumsafgiften, hvis din virksomhed skal betale det.
Jeg har erfaring med både Dinero, e-conomic og Billy regnskabsprogrammer og rådgiver gerne om hvilket bogføringssystem, der er mest fordelagtigt for dig.
Hvis du ønsker det kan jeg lære dig selv at stå for hele eller dele af bogføringen.
Jeg hjælper dig også gerne med de administrative opgaver omkring kontakt til myndigheder, bank og forsikringsselskab, så du kan fokusere 100% på at drive din virksomhed.
Pris for første år 7.000 kr. ekskl. moms
eller 500 kr. pr. time ekskl. moms
Pris for første år 9.500 kr. ekskl. moms
eller 500 kr. pr. time ekskl. moms
Kontakt mig for en uforpligtende samtale.
© 2024 Wittrup Regnskab – Designet af Aveo web&marketing